Monday 30 January 2012

Takde tajuk





Hai u alls.sdah berminggu2 sye x updatessss.soryler xde ideass,eleh lgipun mne ade orang nk bce post aku ken? aku je syok sendiri ptuihh..ok stop mencarut..
Selamat kembali ke sekolah :)),,x terlambt lgi ken?klo x bguss ar,klo ye buat dont know jerp hihik..
wokey,today BI belajar tajuk jobs people do,,syokkk sbb teacher sruh tlis full name dlam sehelai kertas yg kecil je,,pstu cikgu kutip kertas full name kitew tu and cikgu bgi kertas kitew kt orng lain.and orng lain tu kne describe kitew ni boleh jadi ap?jadi doktor or cikgu or anything la,,aku x thu spe ambil kertas aku tpi orang yg describe aku tu ckap aku kne jdi DENTIST,what?? xnk laaa aku nk lecterur ke, ustazah ke,ataupun cikgu..tpi x perla aku trima tu kan pandangan orang,tpi Layak Ke Aku Jadi Dentist?
satu hari  mesti terjawab soalan itu  : D
k,sdah hbis laa.. assalamualaikum n baiii,sory pnjang

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum dan hai,
komen la,tpi jngan Negatif pulak ^__^