Monday 26 March 2012

Friends.




 



hai pembaca sekalian..ok today mahu crita tntang my friends..hari ni aku cerita tiga orang je la. klau ade mase lagi aku tlis lagi ye..di sini tiada gmbar diorang *tkut kne marh lak klau letak kat sini kn..

first :-
Isma Adlin
dia jiran aku kat skolah means die duduk kt tepi aku lah.Pakai tudung labuh.Muda dari aku sbb die lahir buln 10 (rasenyela tak ingat lak buln bpe).Comel.Putih.Single nak kapel ngan die? tak ley lah sbb die tak suka kapel2 ni.Duduk kat asrama.

Second :-
Farhana
anak ustazah Pai.Ibu die ajar klas kami.Baik.Peramah.Single.Tak ada Fb,Blogger / lain 2 .

Third:-
Fatin Najihah 
Kawan aku sejak form 1.Now,tak rapat sngat sbb ade lah sbb nye :P.Single.Peramah.Baik.Tak sama klas thun ni,But still friends.Comel.Suka pakai selendang.

Itu sajelah. bai :)

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum dan hai,
komen la,tpi jngan Negatif pulak ^__^