Thursday 19 April 2012

Friends Part II








Assalamualaikum n selamat sejahtera 

hai reader.Lama kan sya tak post.Hehe maaf ye.Saya tak de ideasss nak tulis ap kat blog. Ok,Saya smbung balik about Friends sya yer.

Siti Nabilah  
Dia kawan paling rapat ngan aku kat skolah agama time aku drjah 6. Rindu lah ngan die. Now,die skolah kat SMK seksyen 24. Sebab tu la susah nak jumpa . Miss her very much. Dia pandai melukis. Cantik sangat2 ^^v. Dia nampak garang tapi dalam hati sebenarnya baikk (trust me ).

A`inaa Sakinah
Aku start kawan ngan dia masa form 1. Dia ni baik lah jugak. Suka bagi aku duit die kalau aku tak de duit. Bila aku nak bayar balik hutang aku die tak nak accept lak (Aduii susah betul ). Now,die kelas 2 salman..jumpa die time pergi sekolah,rehat and time balik sekolah. Time belajar mana leh jumpaa aku klas 2 bilal..

Nisrin Khodijah
She tadika sama ngan aku. Tapi aku tak kawan ngan die pun.Start rapat drjah 4 kot. Dulu die ganas ohhh ngan aku selalu pkul aku, Sian aku jadi mangsa buli.Dia ni sederhana comel. Kerap sangat kita bergaduh kerana kiteorang ni tak sekepalaa hahha..

Nazratul Shahira
Start kenal masa form 1. Almaklumlah satu kelas bab tu lah ley kawan untill noww. Tapi tak rapat dh ngan dia form 2 ni sbb dia klas 2 salman. susah lah nak jumpa kan? jumpa time rehat je tu pun skejap.Dia tinggi dari aku. Suka masuk pelbagai pertandingan yang diadakan di sekolah.


Afifah Filzah
Kawan rapat dia smpai sekarang ialah Nazratul Shahira. Comel lah jugak.Rumah Sukan Temenggung sama ngan aku. Jarang berjumpa. Dia kelas 2 Salman. Sama ngan Nazratul,suka masuk ape2 pertandingan yg diadakan di sekolah.


Farah Athirah 
Hari tu ERT kne jahit tepi kat baju. so , aku upah lah ibu farah tolong jahit tepi. Ibu dia penjahit. Ramai jugak lah budak2 perempuan 18 tempah kat ibu dia.Farah baik. Selalu tolong ibu dia hehe. Dia Kelas 2 salman.Untill now aku, ainaa n dia rapat (Alhamdulilah).

Erm,ERM,dah baca kan tu je lah untuk hari ni nanti aku sambung balik eh
bai  ♥  korang .

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum dan hai,
komen la,tpi jngan Negatif pulak ^__^