Friday 17 February 2012

Bla bla



hai pembaca yg saya hormati !! anda ape khbar?? sya? sya sihat shaja...
asl lma x update? sye lama xupdates sbb demam two days..n bnyk homework yg perlu dibuat..
ok ckup2 la ckap sorang2 haha..

ok ari ni aku  nk updates tntang kwan aku..nma die? xley gitahu..okey..beberapa hari ni aku rse cam terpinggir..ade sorang kwan aku tu rpat kt luar je tpi dlam fb xrpat....sorang lagi rpat ngan kwan bru die je..thu la kwan bru die orng berada,aku orang sederhana je..aku tak tahu la dorang adil ke x?mungkin dorang rase dorang dh adil ,,tpi aku rse mcam x adil :(
erm,FaTihah kamu mesti fikir positif :D
kpada sesiapa yg trase tu jngn la kecik hati aku just nk luahkan je..ape2pun i`m sorry if i hurt your heart :))

ok ,tu jela kot nak post,Assalamualaikum dan bai..(BLOG SYE LOADING LAMBAT )

p/s:aku Benci ko,Ko playboy Tahu :P




comel je gambar ni :)

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum dan hai,
komen la,tpi jngan Negatif pulak ^__^