Saturday 25 February 2012

Kenapalah Time Nak Exam Lah Bermacam2 Masalah Yang AKU Kena Tempuh


Assalamualaikum..dan hai
asal dengan ko? aku pelik btul ngan perngai ko sejak thun lpas lagi,,Merajuk lebih 2 lak..tolong la paham perasan aku ni,aku bnyak lagi perkara yg perlu difikirkan dh lh minggu dpan start exam ko lak buat hal,
ko remove aku ke ko remove fb ko? klau ko remove aku,k fine. perhubungan kita smpai sini,ko yg nak sngat kan,aku meluat tau ngan perangai merajuk ko tu,aku pon pernah merajuk tpi xlah mcam ko,orang tnye senyap je...pastu ckap ayah ko xambik la,pdahal ambik,Dasar penipu eh ko...hergh...ko telah mengacau pikiran aku ,,aku x ley nk fokus pda exam nih...k gtg..bai n assalamualaikum

p/s: aku boleh je putus hbungan ngan ko,klau itu ape yg ko mahu :P

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum dan hai,
komen la,tpi jngan Negatif pulak ^__^